Jedním z prvních kroků, které zastupitelstvo schválilo byla změna jednacího řádu, kdy v něm byly mimo jiné stanoveny dva pevné body pro každé zasedání zastupitelstva, kdy občané dostanou možnost přednést své dotazy a připomínky. Jeden z těchto bodů je stanoven na začátek jednání a druhý pevně fixován na 18 hodin.
Další novinkou je zveřejňování návrhů usnesení před zasedáním zastupitelstva. Občané se tak na stránkách www.praha7.cz mohou předem seznámit s obsahem jednotlivých bodů, které bude zastupitelstvo projednávat. Stejně tak jsou veřejná jednání komisí a výborů a zveřejňovány rovněž budou návrhy usnesení rady.
Vedení radnice též prosadilo zveřejňování všech příloh usnesení rady a zastupitelstva, kromě údajů, které zákon přímo zakazuje zveřejnit. Zároveň se zaměřuje na zpřehlednění webových stránek. Mimo jiné došlo k zjednodušení a zpřístupnění přehledů nebytových prostor určených k dlouhodobému pronájmu. Zveřejněn byl rovněž soupis nemovitého majetku, který bude následně doplněn o fotografie a další související dokumenty.
„Naším cílem je, aby byli občané, kteří jsou našimi zaměstnavateli, maximálně informováni,
o čem, jak a proč rozhodujeme. O důležitých rozhodnutích nebo plánovaných projektech jsme navíc již začali veřejnost informovat prostřednictvím plakátů a letáků v ulicích Prahy 7 či přímo v dotčených domech. Tento způsob komunikace nám mimo jiné umožňuje zprostředkovat důležité informace občanům, kteří neužívají webové stránky či sociální sítě,“ upozornil starosta Mgr. Jan Čižinský.