Služba SMS-INFO měla svoji premiéru v roce 2007. Od té doby dosáhl počet odeslaných zpráv na 754 tisíc. Jen za letošní první pololetí to bylo přes 21 tisíc zpráv. „Rekordní byl duben, kdy k zákazníkům zamířilo sedm tisíc sms zpráv,“ upřesnil Mrázek.
Zákazníci si službu mohou objednat přes webové stránky pvk.cz, zákaznickou linku 800 111 112 či v Zákaznickém centru PVK – Dykova 3, Praha 10.
Jaké informace služba SMS-INFO nabízí:
- významné plánované odstávky vody
- velké havárie vodovodního a kanalizačního potrubí ve Vašem okolí, které by Vás mohly na delší dobu omezit v odběru pitné vody nebo v odkanalizování
- výjimečné provozní události s možným dopadem na zdraví a bezpečnost obyvatel (povodně, intoxikace pitné vody ve veřejném vodovodu apod.)
- aktuální ceny vodného a stočného, provozní dobu zákaznických center a Call center, změny adres nebo telefonních čísel